Til DNT.no forside
Til Gjendebu
Bilder tatt med Iphone/ til Instagram.

Fra Gjendebu sitt 150 års jubileum
Fottur

Om Gjendebu

Gjendebu ligg flott til i den innerste enden av Gjendevatnet, midt i hjertet av Jotunheimen. Den er DNT si eldste turisthytte, bygd i 1871. Sidan har hytta vore utvida og ombygd mange gonger, og den har i dag 119 senger og relativt moderne fasiliteter.

Vårt tilbud

Her på 995 moh ligg vi i skjæringspunktet mellom høgfjell og skog, med det irrgrøne Gjendevatnet like ved husa, med ein rik flora som inneheld over 700 forskjellige arter, og med tindar og brear i overdådig utvalg i alle retningar.

Samtidig er Gjendebu lett tilgjengeleg med rutebåt, og omgivelsane er barnevennlege og varierte. Som fritidsaktivitetar i tillegg til vandring anbefaler vi fjellfiske, plantestudier eller strandliv med bading og beachvolley!

På det meste har det vore over 10.000 overnattingsgjester i løpet av ein månads vintersesong og 3 månaders sommarsesong. Det er etablert ein teltplass ved hytta, og utanom sesong kan sjølvbetjeningshytta brukast av DNT-medlemer.

Området rundt hytta

Området rundt Gjendebu inneheld eit vell av fiskevatn, brear og tindar. Fiskekort gjev rett til stongfiske m.a. i Gjende, på Grisletjønnane, i Langvatnet og Storåi, og i dei mange småvatna på Memurutunga.

Dei vikitgaste nabohyttene er Gjendesheim, Memurubu, Fondsbu, Olavsbu, Leirvassbu og Spiterstulen. Frå Gjendesheim går det båtrute med anløp like ved Gjendebu ot gongar dagleg i sommarsesongen.

Bli frivillig
Bli medlem
Nydelige Trollfjordhytta ligger på grensen mellom Vesterålen og Lofoten. Turen opp til hytta går fra Austpollen innerst i Trollfjorden.
Bli medlem
Bestill opphold